HEMA shoplog maart 2017

Bij de HEMA kocht ik wat leuke dingetjes en deze laat ik vandaag aan jullie zien. 


Deze ''happy'' planner is een handige planner voor blogposts,maar ook als dagboek of als song book waar ik hem voor ga gebruiken.

foto van Engelina Graepler.


Waxine houdertjes, 

foto van Engelina Graepler.

Een pakje verfrissings doekjes

foto van Engelina Graepler.

De waxine lichtjes zitten in een leuke cadeau verpakking, een leuk kleinigheidje voor bijv. een verjaardag.

foto van Engelina Graepler.

Ik kocht ook zaadjes, voor een project van me .
foto van Engelina Graepler.

Dit blik met 50 leuke spreuken heb ik als cadeautje gekocht voor mijn moeder.

foto van Engelina Graepler.

Ik kocht ook nog een shirt.
foto van Engelina Graepler.

Waxine lichtjes met linnen geur.

foto van Engelina Graepler.

En grappige paperclips.

foto van Engelina Graepler.

Ik kocht ook dit cadeau tasje. 

foto van Engelina Graepler.

En een brillendoekje, dat fantastisch goed werkt.
Helaas heb ik hier geen foto van gemaakt omdat ik hem meteen gebruikt heb.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !