Lekker In een potje Verrassings- trio


Bij de Glamour concept store zag ik een leuke aanbieding.
3 mini potjes van het voor mij onbekende merk Lekker in een potje . Ik had wel eens van dit Vegan merk gehoord maar had er nog niks van uitgeprobeerd. 

 Ik kreeg de volgende producten  : Strawberry & Lemon lipscrub, Rose & peppermint lipscrub en Rose & peppermint lipbalm.

foto van Engelina Graepler.



Jammer dat ik twee lipscrubs kreeg, ik had 3 verschillende dingen verwacht om uit te proberen. De strawberry & lemon laat ik daarom ook nog dicht, eerst de bijpassende smaken en geuren uit proberen.    

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De lipscrub is erg hard, maar je krijgt het wel gemakkelijk uit het potje.  Mijn lippen zijn erg gevoelig maar de scrub is niet te grof en door de boters worden mijn lippen lekker zacht. De geur  ruik ik hier trouwens niet in terug. De smaak ook niet echt . Wel is het een scrub die zijn werk doet.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


De Lipbalsem is heerlijk zacht en ruikt + smaakt lekker naar pepermuntjes en de geur van roosjes komt er subtiel tussendoor. Mijn lippen voelen heerlijk zacht aan en de munt laat mijn lippen niet prikken.  Echt een hele fijne lipbalsem.


De producten die ik nu geprobeerd heb zijn fijn, bevatten geen troep en zijn zacht voor mijn lippen.
Goedkoop is het niet , en de scrubs hebben geen duidelijke geur wat ik jammer vind. Mijn mening is voor nu dat dit merk prima is.  Graag zou ik het haar masker een keer uitproberen overigens. Misschien kan ik mijn mening dan wel bijstellen.  Ik betaalde 12,50 voor deze trio, normaal zou je zo'n 20 euro kwijt zijn als je ze los zou kopen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !