Opgemaakt #week 17 # April 2017

Het is weer het einde van de week,en het einde van een aantal producten.

foto van Engelina Graepler.


Ik ben grote fan van deze topcoat mascara uit de ''forbidden'' lijn die er helaas niet meer is .
Deze ging dan ook leeg deze week. Ik heb gelukkig nog back-ups.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een mini miccelair reiniger op van Ziaja.
Voor nu heb ik er weer eentje van Balea gehaald, ik heb niet echt een voorkeur .

foto van Engelina Graepler.

De handzeep van HEMA ging ook op.
Deze schuimt helaas niet zo lekker en daardoor ook niet zuinig in gebruik.  Hij rook wel fijn.


foto van Engelina Graepler.

Ik probeerde de shampoo van Ziaja en vind hem erg fijn. Ik kreeg van Ziaja zelf 2 grote flessen bij mijn bestelling.


foto van Engelina Graepler.

Heerlijk vond ik hem, de Rose jelly shower smoothie die in mijn doggybag zat van wmjm. Helaas is hij al op.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte een potje white toner van Directions op. Ik mengde deze met carnation pink. 


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een mini showergel van treacle moon op.
Deze rook heerlijk maar heb hem in NL nog niet gespot helaas.


foto van Engelina Graepler.

Deze setting spray van Essence beloofde een mat gezicht.
Hij voelde fijn aan , zorgde er voor dat mijn make-up langer bleef zitten maar mijn poriën leken juist groter als ik dit aanbracht. Deze koop ik dan ook denk ik niet opnieuw. 


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte de bath bomb ''so delicious '' op van Wat maakt je mooi. Ik gebruikte hem in een voetenbad.

foto van Engelina Graepler.

Op de foto zie je een nieuwe verpakking ,maar er ging dus ook een tube pastel pink leeg. Dit is alweer mijn derde tube op de foto. Ik zal deze alleen in de aanbieding opnieuw kopen omdat de kleur niet lang genoeg blijft zitten na mijn zin


foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !