Review : L'oreal paris colorista paint #Rose Blonde BIG FAIL


Ik ben dol op roze haar, maar heel draagbaar is dat felle waar ik van hou niet. Nu zag ik deze colorista paint liggen in de kleur rose blonde en wilde deze na meerdere video's en reviews te hebben bekeken toch graag testen. 


foto van Engelina Graepler.





In de verpakking zit het volgende :

Gebruiksaanwijzing

Handschoentjes
Kwast/borstel
Emulsie 
De kleur zelf.
conditioner 

foto van Engelina Graepler.


Je mengt tube 1 met flesje 2 in een niet metalen schaaltje totdat het een homogene emulsie is en je kunt de crème op 3 manieren aanbrengen.  Ik besluit om mijn gehele haar er mee te verven en ik liet het 30 minuten intrekken  Ik heb aardig dik haar en anders is de kleur er zo weer uit ook al beweert L'oreal dat deze kleur permanent is.  Dat kan dus niet hé, pastel tinten zijn nooit permanent.

Resultaat : HOE DAN .  HOEZO IS MIJN HAAR COMPLEET BLOND?  Zelfs mijn uitgroei is blond.  Hier is nergens rose te bekennen..  Wat een slecht spul zeg.  Mijn haar voelt zeer droog aan wat ik normaal met de sterkste bleek nog niet heb.

foto van Engelina Graepler.



Op de achterkant staat ook dat het alleen op blond haar werkt , maar mijn donkere uitgroei is gewoon gekleurd.
Noem dit geen  ''paint'' of kleuring als dit gewoon een dikke peroxide bom is .  Ben echt pissig hier maar moet van narigheid wachten om het echt goed te fiksen omdat mijn haar anders nog meer stuk gaat. Maar ik moet wel snel een tussen oplossing hebben want dit is gewoon lelijk.


 Dat zou ik jammer vinden want ben niet voor niks onlangs naar de kapper geweest.
De enige reden waarom er nog een beetje roze gloed in lijkt te zitten, is omdat ik meteen er na een zilver foam shampoo heb gebruikt om het oranje af te zwakken. En de ondergrond natuurlijk ook nog een beetje roze was.
Ook zat er veels te weinig verf in, en zo lang haar heb ik niet

Vette no go dus ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !