Shoplog #Xenos #Medikamente #op=opShop #BigBazar ..April 2017


Vanmiddag ben ik wezen winkelen met mijn zusje en heb ik heel wat leuke items geshopt voor kleine prijsjes.
Lekkere luchtjes, wat make-up, douchegels,leuke mok, drinkbeker en wat haar producten. Hier onder een overzicht.


Toen ik deze shower smoothie van Aussie zag met de bekende kauwgomballen geur moest deze natuurlijk mee.
foto van Engelina Graepler.

Ik kocht ook een paar kaarsjes en huishoudelijke artikelen.
En wat mooie make-up items.

foto van Engelina Graepler.

Ik kocht ook veel thee en een lekkere lipsmacker in de smaak/geur ''sugar cookie''. 

foto van Engelina Graepler.

Heerlijke luchtjes, huishoudelijke dingetjes, shampoo's en wat hebbedingetjes. ''Jump in the pool'' van Essence had ik net opgemaakt vandaag dus ik was hier erg blij mee . Hij is namelijk bijna niet meer  te krijgen.   ''Katze'' het paarse flesje, is ook een favoriet en die heb ik ook al eens opgemaakt.  De mini producten vind ik gewoon erg handig om uit te proberen.

foto van Engelina Graepler.

Het is een flinke buit, maar het was dan ook erg goedkoop.
Ik kan weer een  tijdje voor uit , en ben vooral benieuwt naar de thee smaken die ik bij de Xenos kocht.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !