Unboxing : Styletone box April 2017

Vorig jaar in September heb ik 1 x een styletone box besteld. Ik was er prima tevreden over maar vond het te prijzig om elke maand te kopen. Toch bestelde ik er weer eentje dit jaar en vandaag laat ik de inhoud zien aan jullie.

foto van Engelina Graepler.




foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Van tevoren wist ik dat er een foundation of poeder in zou 
zitten in verschillende tinten en wat een geluk, ik had mijn eigen kleur in ''light''.
Ik heb nog een poeder open liggen, dus heb deze nog niet geswatched. Damnit dit poeder heeft een waarde van 45 euro. 


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Er zat ook een bb corrector bij voor je lippen, dit ken ik al van Catrice en vind dat prettig werken. De waarde van dit product is maar liefst 18 euro.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De kipfilet spons ! Ik denk niet dat ik dit zo snel ga gebruiken maar wel leuk dat dit er bij zit. De waarde is 8,95


foto van Engelina Graepler.


Er zit ook een serum bij van Figs & Rouge.
Het is een detox serum dat ook als primer kan worden gebruikt. De waarde is 38,50.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

En dan het product waar ik het meest nieuwsigierig naar was. De trifle liquid luminizer.
Ik hou van dit soort smeerbare highlighters. De waarde is 23,95.



Wat een mooie en gevarieerde doos zeg.
En een heel erg mooie waarde. Over de 100 euro en je betaald er slechts 12,50 voor .



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !