Beautybox Unboxing Mei 2017

De beautybox is een box die ik nog niet kende, maar wel wat over had gezien bij beautyvloggers. Ik werd erg nieuwsgierig en kocht 1 malig een editie.


foto van Engelina Graepler.



De inhoud :

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Er zit een wenkbrauw potlood in van lord & berry, toen ik hem opende dacht ik dat hij niet goed was, maar het hoort dus gemarmerd te zijn. Zo op het oog lijkt het niet mijn wenkbrauw kleur, maar deze zal ik zeker gaan uit proberen.
En anders gebruik ik hem als eyeliner. De waarde van het magic brow pencil is 16,78. 

Ik heb hem gebruikt en het is inderdaad niet mijn kleur, op de volledige look onderaan dit artikel gebruik ik hem als oogpotlood. 



foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


Van het merk Affect zit er een colour attack matt eyeshadow in de doos met een waarde van 4,75.
Ik gebruik bijna geen mono's meer maar ik vind deze kleur wel erg mooi als basis kleur .


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De automatic lipliner in raspberry red van Blezi cosmetics ziet er er goed uit. Ik heb niet zo veel lipliners dus deze komt goed van pas . De waarde is 14,50 


foto van Engelina Graepler.

Het product waar ik het meest benieuwt naar ben is de Paul Yacomine micro treatment oil ter waarde van 14,83. Deze haar olie zou je haar moeten beschermen in de zomer  tegen chloorwater, stijltangen en andere hitte bronnen.


foto van Engelina Graepler.

En dan het laatste product,  de Lord & Berry cream gentle cleanser met een waarde van 24,00 .
Het is een gezicht cleanser die beloofd zacht  te zijn voor de gevoelige huid. 


foto van Engelina Graepler.


Hier zie je de look die ik heb gemaakt met enkele producten uit deze box.  De oogschaduw , de lipliner en het wenkbrauw potlood als oogpotlood.

Ik ben dik tevreden met deze beautybox.  Er zit afwisseling in tussen make-up en haar producten+ een verzorging product en dat vind ik altijd wel fijn.
De kleuren zijn over het algemeen ook goed uit gekozen en zelfs als de wenkbrauw kleur niet goed kun je hem als oogpotlood gebruiken.

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !