Opgemaakt # week 20 #2017


En we gaan weer lekker door met producten opmaken.

foto van Engelina Graepler.



Ik maakte deze shower smoothie in de geur tumtum op van wat maakt je mooi. Ik ben er dol op en heb al weer een nieuw potje in een andere geur in de douche gezet. Ik vind eigenlijk bijna elke geur van dit merk wel lekker.

foto van Engelina Graepler.



Vorige week maakte ik de loving blends conditioner op met karite boter en een paar dagen later ging ook de shampoo leeg. Ik vind dat de shampoo mijn haar goed hydrateerd maar de shampoo is geel, en ik merkte dat dit mijn haar kleur ook een beetje aantastte. Nu ik roze haar heb zal hij weinig verkeerds doen maar naar mijn idee werd mijn haar kleur er minder koel door.  Ik heb nog wel 2 conditioners op voorraad maar ik gebruik nu andere haar producten.

foto van Engelina Graepler.


Nog een product van wat maakt je mooi : Mr.Snuggles fluffy bodybutter. Deze rook lekker, smeerde fijn uit maar het laatste beetje ruikt een beetje muf. Verse producten moet je snel op maken en na 2,5 maand was deze niet goed meer.
Dit heb ik eigenlijk altijd met dit soort producten.  Ik heb inmiddels een nieuw potje in gebruik en deze gaat wel binnen de tijd leeg hoor ! Ik ben namelijk al op de helft.

foto van Engelina Graepler.

En dan nog een haar maskertje, ik koop deze bij de Action en ik vind ze wel prima, maar niet beter dan een normaal maskertje.  Nu martel ik mijn haar ook veelvoudig, maar andere haar shots komen toch beter uit de test.


foto van Engelina Graepler.

Van 7th heaven gebruikte ik dit gezicht maskertje met argan olie en wat was dit masker verschrikkelijk !  Hij stonk, bracht niet gemakkelijk aan en na gebruik voelde mijn huid erg trekkerig en droog aan. Mijn huid is best moeilijk met maskers maar op dit merk reageer ik normaal gesproken prima. Gelukkig heb ik nog genoeg maskers van andere merken op voorraad en zal ik zeer snel ook de mini kit van L'oreal proberen.

foto van Engelina Graepler.

De mascara van Essence vond ik niet fijn en was erg dik en klonterig. Na 2 maanden kan ik deze dus weg pleuren en ik heb hem nog maar 4 x gebruikt. Normaal ben ik erg te spreken over Essence mascara's maar deze was een dikke no go.
Deze van L'oreal heb ik een aantal keer gebruikt maar deze geeft net iets te weinig effect. Voor mijn onderste wimpers was hij wel fijn. Deze is nog niet helemaal op maar ik heb hem al sinds december open en ik weet dat als ik hem nog langer ga gebruiken dat ik oog irritaties krijg. Deze heb ik overigens gekregen met een win actie.

foto van Engelina Graepler.


Sensodyne tandpasta ! Normaal gesproken gaat er elke 6 weken wel een  tube leeg maar ik gebruik momenteel 2 tubes door elkaar waardoor het weer eventjes duurde.
Ik ben fan van deze tandpasta want mijn tanden kunnen echt kou en warmte aan zonder problemen.  De overdreven reclame klopt dus wel. 


foto van Engelina Graepler.

Een sample van Sisley.. prima

foto van Engelina Graepler.

Een oogschaduw van Catrice die ik veel gebruikt heb maar nu is hij oud en kapot.

foto van Engelina Graepler.

Er ging weer een verpakking haar kleuring leeg van L'oreal. 

foto van Engelina Graepler.

Deze handzeep van Balea was goddelijk en ruikt precies naar de cherry lijn van treacle moon.

foto van Engelina Graepler.

Dat was het alweer voor deze week !
Wat heb jij opgemaakt ? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !