Review : Garnier skin active hydra bomb mask


Met dit warme weer gebruik ik graag verkoelende maskertjes en een sheet mask is dan helemaal geweldig.

Dit masker van Garnier bevat een serum dat goed zou moeten doordringen in de huid zodat deze goed gehydrateerd word. Echter zit er wel een ingrediƫnt in waar ik normaal gesproken allergisch op reageer in verzorging producten maar ik wil deze toch graag uitproberen.
Hij kostte deze week trouwens slechts 1,49 bij het Trekpleister.

foto van Engelina Graepler.


Als je het masker uit de verpakking haalt komt je meteen een frisse geur tegemoet.  Het masker leg je vervolgens op je gezicht en je haalt het blauwe plastic er van af.
Waarom dit een meer waarde heeft geen idee.
Het masker voelt fris aan en brand mijn gezicht er niet af al had ik dit wel verwacht. Dit vanwege het bepaalde zuur wat er in zit waar ik normaal ontzettend op reageer.
na 5 minuten voelt het masker ook niet meer prettig aan en haal ik hem van mijn gezicht af, mijn gezicht is gelukkig nog niet rood maar voelt ook niet zacht aan ofzo.
Voor mij werkt hij helaas niet .
Misschien voor jou wel ?  Ik heb er eentje extra en als jij hem uitproberen wil mag je een reactie achter laten :)


Reacties

Rilana zei…
Jammer dat het masker voor jou niet werkt, ik vind dit soort maskers meestal wel fijn!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !