Review : M.A.C Faux Lipstick.

Al jaren wilde ik een Mac lipstick. En waar ik eerder graag voor candy yum yum wilde gaan koos ik toch voor de kleur Faux.

foto van Engelina Graepler.



 19,00 voor een lipstick vond ik gewoon te veel geld voor een lipstick die ik niet iedere dag draag .  Nu had ik vies geluk want er was 21% korting op alle Mac producten bij Douglas. Na lang twijfelen kocht ik nu toch mijn eerste Mac lipstick.

foto van Engelina Graepler.

''Faux'' is een roze bruin nude kleurtje die ik prachtig vind.  Cool nude van Essence lijkt hier erg op die helaas niet meer in de schappen ligt. Dit is wel een dure vervanger maar hij is het zeker waard.

foto van Engelina Graepler.

  De crème lipstick die lekker naar vanille ruikt brengt gemakkelijk aan en met een veeg heb jij al een mooie kleur op je lippen. Hij droogt je lippen niet uit en blijft prima zitten. 

foto van Engelina Graepler.

Voordeel :  De lipstick ruikt lekker, smeert goed uit , fijn gepigmenteerd en de houdbaarheid is goed.


Nadeel : (voor mij ) een duur merk en helaas niet dierproef vrij waardoor ik erg twijfelde of ik hem wel of niet wilde aanschaffen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !