Review : MEXX Ice touch woman eau de toilette


Een parfum met als topnoten roze peper, citrus en zwarte bessen, dat klonk goed ! En met een hoop korting verdween dit luchtje in mijn online winkelmandje.  Ik kon dit geurtje nu voor slechts 6,50 scoren.  Je hebt hiervoor 15 ml.
De volgende beschrijving stond op Douglas.nl

MEXX Ice Touch stimuleert de zintuigen als smeltend ijs op de huid. Met verfrissende, verleidelijke geurnoten.
De energieke topnoten met roze peper, citrus en zwarte bessen worden versterkt door de delicate bloemennoten en het verfrissende mint van het hart. De basis van deze geur bestaat uit een mix van ambernoten en frambozen, met een vleugje cederhout voor dat verfrissende gevoel.


foto van Engelina Graepler.


Dit geurtje herinnert mij aan vroeger, spelen op ''het landje'' van mijn Oma, daar stonden frambozen en zwarte en rode bessen struiken. En als het dan geregend had, rook het daar best wel naar deze eau de toilette.  

foto van Engelina Graepler.


Ik vind het een heerlijke geur,  Eerst ruik je heel duidelijk de citrus en de peper, maar geleidelijk word de geur wat zachter en komen de mint en de frambozen tevoorschijn.
Na een paar uurtjes ruik je alleen het cederhout en de bessen nog een beetje subtiel.
Omdat het een aquatisch geurtje is blijft hij niet zo lang hangen maar dit had ik ook niet verwacht van een eau de toilette.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !