First Impression : Essence LE Next Stop Summer !


De nieuwe limited edition producten van Essence liggen weer in de schappen en hoewel ik niet meteen omver geblazen werd door het pers bericht word ik er in real life wel vrolijk van. 


foto van Engelina Graepler.



De collectie bestaat uit verschillende lakjes,van kleur veranderende lipsticks, een spf20 lip conditioner, een oogschaduw palette,nagellak houder , zelfbruiner en koffer tags. Een lekker complete zomerse editie.  Zelf heb ik alles behalve de koffer tags,nagellak houder en het oogschaduw palette. Hier onder laat ik de producten zien, en van sommige swatches.

foto van Engelina Graepler.


Als eerste de lakjes, ik heb nog geen swatch toegevoegd maar de lakjes dekken met 1 laag en drogen snel.Je moet er wel een topcoat bij gebruiken want 1 middagje zwembad en je hebt gechipte nagels.
foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


De zelfbruiner ruikt lekker en is heerlijk subtiel. Je kunt hem beter laten staan als je een gevoelige huid hebt of als je net je benen geschoren hebt want er zit wel alcohol in.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De lipsticks zijn leuk en subtiel. Deze zou ik pakken als ik een snelle lipstick op wil doen zonder al te veel poespas.

De lipconditioner klinkt leuk maar is een ontzettende ramp. Hij is wit op je lippen, plakt ontzettend en stinkt ook nog eens. Een enorme grote fail.


Deze limited edition bestaat vooral uit subtiele kleurtjes en hebbe dingetjes waarbij de lakjes het hoogte punt zijn.
De zelfbruiner is leuk, maar was je er met water zo weer af. Wat vind jij van deze collectie?



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !