Opgemaakt #week 26 #2017 - Moly crap !

Ja daar ben ik weer hoor, met mijn wekelijkse opgemaakt artikel en ik heb weer een hoop lege verpakkingen om te laten zien . 


foto van Engelina Graepler.



Voor mijn mini minimalisme challenge wilde ik voor 15 november 5 full size douchegels opmaken en 2 minis.
Deze van Balea komt van de zomer limited edition van vorig jaar en is nummer 2/5 van de challenge. Deze rook naar een lekkere mojito cocktail. Heerlijk verfrissend na een lange warme dag. Volgens mij heb ik er nog een fles van staan of eentje die er na ruikt. Ik was er dol op .


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook een maskertje op van L'oreal.  Deze zwarte met houtskool vond ik erg prettig in gebruik en maakte mijn huid lekker zacht en mat.


foto van Engelina Graepler.

Van Ziaja ging deze handzeep op ! Deze stond in  de badkamer en ging er razendsnel doorheen. Dit is volgens mij al de tweede fles met deze geur die ik opgemaakt heb.


foto van Engelina Graepler.

Nummer 3/5 van de challenge is deze douchegel van Yves Rocher die ik als handzeep in de keuken gebruikte . Hij rook lekker, schuimde goed en maakte mijn handen goed schoon. Ook de knoflook geur wast hij van je handen af.Dat was ook de reden waarom ik deze als handzeep gebruikte. 

Helaas is de foto verdwenen en heb ik het flesje al weg gedaan.

Vorige week maakte ik de roze-rode variant op en dit keer de champagne versie : De douchegel van Vogue .  Dat maakt mijn challenge binnen een maand al bijna compleet waardoor ik de challenge verander naar 10 stuks .
Hij was lekker maar niet bijzonder.


foto van Engelina Graepler.

Dit haarmasker van Balea koop ik altijd als ik bij de DM ben geweest. Nu is ''altijd''  1 a 2 keer per jaar en neem ik telkens slechts 1 tube mee.  Hij ruikt lekker en is voedend genoeg met dit weer. Maar hij is ook ontzettend snel op omdat de tube relatief klein is.


foto van Engelina Graepler.

Dit watertje zat in een I love myself box in een mini Payot skin care set. Het maskertje ging vorige week op en het watertje deze week.  Fijn spul, erg mild ook.


foto van Engelina Graepler.
Van de bodyshop maakte ik de virging mojito giftset op.
De mini scrub en de mini showergel.  Ook de mini bodybutter ging er aan.


foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.

Nog een maskertje ! Een sheet mask van de Action.

foto van Engelina Graepler.

Deze twee mascara's zijn niet op maar uitgedroogd voordat ik ze überhaupt kon gebruiken.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook mijn geliefde reiniging gel op van Yves Rocher. Ik heb alweer een nieuwe in gebruik.

foto van Engelina Graepler.

Deze eyeliner vond ik echt verschrikkelijk terwijl Essence normaal gesproken goede eyeliners maakt. 

 foto van Engelina Graepler.

De concealer van Sephora heb ik echt veel te lang en het word tijd dat ik hier afscheid van neem.


foto van Engelina Graepler.

Een mini Dove shampoo
foto van Engelina Graepler.


En dat was het alweer voor deze week.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !