Review : Ziaja Blocker anti-perspirant Deo roller.

Toen ik wat jonger was had ik echt een gloedje hekel aan rollers, ik zweette er toch wel doorheen en ik vond het ook nog zo'n gedoe. Nu heb ik echter een paar goede rollers gevonden en deze van Ziaja is er eentje van.

foto van Engelina Graepler.

De blocker voorkomt overmatige transpiratie en je hoeft hem slechts 2 tot 3 keer achter elkaar s'nachts te gebruiken. Hierna slechts 1 of 2 keer per week.
De deo is parabeen en kleurstof vrij en neutraliseert geurtjes. Nu onderwierp ik deze deo meteen aan de ultieme test: 28 graden buiten EN ik ben ziek waardoor ik ontzettend zweet.  Ik gebruikte de roller en de volgende ochtend werd ik fris en droog wakker. Mijn oksels roken naar niks en voelden droog aan.  Nu ben ik al fan van Odorex maar deze is nog prettiger in gebruik en werkt veel beter.  En deze kost slechts 2,99 !
Dit is een toppertje.   



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !