Unbagging : Doggybags van Wat Maakt Je Mooi

Ik hoef jullie niet meer uit te leggen hoe gek ik ben op Wat Maakt Je Mooi en toen de doggy bags aangekondigd werden stond ik dan weer klaar in de startblokken. Ook deze keer is het me weer gelukt om ze te bemachtigen en vandaag laat ik de inhoud zien. Dit keer kocht ik alleen de doggy bags en geen andere producten,want ik wacht tot de manibombs online staan!  Ook dit keer waren de bags zeer gewild want ze waren vrijwel meteen uitverkocht.

Een doggy bag is een tasje met goodies uit een oude collectie of custom order. Je kunt er van alles in terug vinden maar er zitten meestal zo'n 4 tot 5 producten in.
Dit keer kon je er weer maximaal 2 bestellen per klant.


foto van Engelina Graepler.




Dat vind ik wel tof want zo hebben anderen ook een kans en als je er maar 1 kon bestellen had ik het waarschijnlijk niet gedaan omdat ik het anders jammer vond in verband met de verzendkosten omdat ik verder niks had besteld dit keer.
Mijn complimenten voor de ontzettend leuke verpakking !


En dan de inhoud van de eerste doggybag.

Een enorme bathbomb!  Ik heb geen bad maar ik gebruik dit soort producten graag als voetenbadje.
De sexbomb bodybutter ! Ik ben gek op deze geur en heb er ook al wel eens een showersmoothie van opgemaakt.

Glitter & Glow bodybutter die lekker neutraal ruikt.
En een mango dressing, altijd goed .


Er zitten ook lepeltjes bij om het product hygiënisch te kunnen gebruiken .


foto van Engelina Graepler.

En dan de inhoud van de tweede bag.

Weer zo'n enorme bathbomb in een andere geur.
Een whipped sheabutter waar ik super blij mee ben.
Een karma showersmoothie die ik vanwege allergie niet kan gebruiken maar wel iemand anders blij mee kan maken,

En een creamy strawberry fluffy body butter.


foto van Engelina Graepler.

Er van uitgaande dat je per tasje slechts 9,95 betaalt en een shower smoothie gemiddeld 5,50 per stuk kost is dit wel een heel erg goede deal ! Ik kan bijna alles gebruiken, de geuren zijn heerlijk en het kaartje, lepeltjes & notitie boekje zijn  leuke extraatjes.
Jeanette maakt alles met de hand, en heeft er echt een feestje van gemaakt om alles zo mooi mogelijk en snel mogelijk te verzenden, ik wilde mijn waardering daar over ook even uitspreken.  Deze editie is weer zeer geslaagd. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !