Favorieten # Juli #2017


Ik heb dit artikel een tijdje overgeslagen omdat het wat eentonig werd maar deze maand kan ik weer wat producten laten zien die ik met veel plezier gebruik. De vaste favorieten laat ik vandaag een keertje niet zien. 


foto van Engelina Graepler.

De twilight fluffy body butter van Wat Maakt Je Mooi vind ik heerlijk en dat terwijl ik niet had verwacht de geur lekker te vinden.Ik gebruik hem bijna dagelijks en hij is zuinig in gebruik. 

foto van Engelina Graepler.

Deze face/body mist van Monu vind ik ook heel erg fijn. Deze zat in een Bluxbox en hij is erg prettig om je make-up te fixeren of om je lichaam te verfrissen met het warme weer.

foto van Engelina Graepler.

De nyx lipgloss heb ik ook al vaak gebruikt de afgelopen maanden. Ik draag bijna geen gloss meer maar deze is een topper. Hij ruikt ook nog eens lekker. 

foto van Engelina Graepler.

De handcrème van Rituals was voor mij een kleine investering omdat hij best prijzig is maar hij werkt dan ook wel als een tierelier. bye bye droge handjes ! 

foto van Engelina Graepler.



Ik vind het belangrijk om mijn gezicht te verzorgen met spf en mijn lippen worden ook niet overgeslagen. De afgelopen maand heb ik deze labello met spf 15 dan ook veelvuldig gebruikt.

foto van Engelina Graepler.

Dit palette is van Freedom cosmetics en ik ben er dol op zoals je kunt zien. 

foto van Engelina Graepler.

En als laatste een haar serum van Oriflame.
Ik weet niet of deze mijn haar heel erg verzorgd maar ik gebruik hem al een tijdje en laat mijn lokken wel lekker glanzen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !