Mini minimalisme update 20-29 juli. Zware faal !

De update sloeg ik vorige week eventjes over omdat er niks up te daten viel maar deze week is hij er weer.
Nu is het woord minimalisme  in dit geval eventjes een lachertje door de 4 feestdagen en dus shop dagen die er aankomen in ons dorpje.  Toch heb ik wel dingen weg gedaan of opgemaakt. 

Lip producten.

Ja ik geef het toe, ik ben Engelina en heb een lip product verslaving. Ik heb er namelijk 3 bij gekocht uit de limited edition van Essence. Wel heb ik weer 3 producten uit mijn stash gehaald die ik weg doe. Er kwam ook een lipstick van Catrice bij.  

+ 4
-  3

Douchegels

Ik heb er eentje opgemaakt en eentje bij gekocht in de geur citroen buttermilk die ik al een tijdje wilde.
No shame hier ;) want ik heb er nu in totaal 12 opgemaakt en mijn doel was 5 ! Echter zaten er ook 3 in een surprise tas die ik kocht maar 1 daarvan heb ik nu ook alweer in gebruik.

-12
+4

Producten die weg gaan





Op United Wardrobe heb ik meerdere lakjes, wat lipsticks en  3 oogschaduw palletjes geplaatst. Deze gaan dan ook mijn stash weer verlaten zodat ik weer ruimte heb om nieuwe dingen uit te proberen. Er staan ook nog 3 parfums op en andere producten, dus sla je slag of stuur mij een mailtje als je wat leuks ziet.

Verkocht

Ik heb 1 boek verkocht. Deze heeft mij 6 euro opgeleverd.

United wardrobe 

Deze week heb ik 2 lip producten verkocht. Ik hield er ongeveer 1,50 aan over in totaal.







Aankopen deze week (individuele aankopen)

2,39 cubanita liplaquer paars
2,39 cubanita liplaquer roze
1,99 cubanita lipbalsem    
1,99 showerfoam citroen buttermilk

Sale Catrice blush palette 
Sale Catrice oogschaduw palette
Sale Essence blush pearls
Sale Essence oogschaduw palette
3,00 wenkbrauw potlood 
Sale nagel  scrub
Sale lipstick Catrice 

totaal : 17,76

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !