NOTD : Pupa - 121 pink

Pupa is zo'n merk waar ik al een lange tijd nagellak van wil proberen maar het uitstel omdat ik ze gewoonweg te duur vind. In een mazzeltas op de Aaltendagen had ik geluk en zat er een lakje in van dit mooie merk. Ik vind de kleur erg zomers staan en als je een tintje hebt popt hij er nog meer uit . De lak dekt met twee laagjes en droogt super snel op. Het kwastje lakt fijn en de formule is precies goed. Normaal gesproken bladdert nagellak bij mij er al vrij snel af maar inmiddels zit het al zo'n 2,5 dag goed op zijn plek zonder base en topcoat.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !