Opgemaakt # week 29 # Juli 2017

Ik kan zelf haast niet geloven dat deze trash van slechts 1 week is.
foto van Engelina Graepler.

Deze flinke fles van Garnier ging op.  Ik vind het fijn spul en omdat ik er toen twee kocht in de aanbieding heb ik weer een nieuwe staan, een groene dit keer.




foto van Engelina Graepler.


Ik maakte ook deze douchegel op van Balea.
De verpakking is erg leuk maar ik vond de geur dit keer niet zo bijzonder. Ik heb er nog een paar staan trouwens.


foto van Engelina Graepler.

Deze neus strips koop ik elke maand opnieuw. Ze zijn effectief en doen geen zeer.


foto van Engelina Graepler.

Deze voorhoofd/kin strips kocht ik om eens uit te proberen. Deze zijn ook gewoon prima en heb ik al opnieuw gekocht.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte deze douchegel van Elkos op. Helemaal prima en fijn maar helaas niet meer te koop, heb nog wel een back up.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook weer een charcoal sheetmask op van de Action omdat ik merk dat deze mijn huid goed doet.


foto van Engelina Graepler.

En weer wat waxmelts.

foto van Engelina Graepler.

En nog een maskertje ! Deze koop ik telkens opnieuw als ik in Duitsland ben.

foto van Engelina Graepler.

Van Rituals maakte ik deze mini showerfoam op. Leuk spul maar gaat slechts 3-4 wasbeurten mee, zelfs als ik zuinig doe.


foto van Engelina Graepler.

Van Clinique maakte ik dit potje gel creme op. Ik vond deze echt super fijn en mocht ik er een keer het geld voor hebben dan bestel ik hem in full size.

foto van Engelina Graepler.

De handzeep van Balea ging er ook weer door heen. De geur vond ik fantastisch en daarom ging hij stiekem ook zo snel leeg.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook nog een haarmasker op van Balea.

foto van Engelina Graepler.

En wattenschijfjes van De-makeup

foto van Engelina Graepler.

En helaas ging mijn laatste verpakking van Colorista ook leeg.

foto van Engelina Graepler.

En een mini scrub, prima.

foto van Engelina Graepler.


Ik ben heel slecht in het opmaken van lotions en butters maar deze van Watmaaktjemooi vond ik zo fijn dat hij binnen een maand leeg ging.  Het is een echte aanrader.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !