Review : Essence Cubanita lip laquers

Essence heeft een erg zomerse LE met wetlook lip laquers.
Ik nam ze allebei mee en besloot ze thuis meteen te testen.

foto van Engelina Graepler.




De roze heet  ''kisses from havana'' en is een fel roze kleur.
De geuren zijn erg fruitig en doet me een beetje denken aan iets wat ik vroeger altijd dronk.  De gloss is erg dik en plakkerig maar brengt verrassend genoeg best prettig aan en blijft prima een paar uur zitten zonder dat je lippen aan elkaar plakken. De kleur intensiteit is ook prima.

foto van Engelina Graepler.

De paarse variant heet ''Hola Guapa'' en is lekker fel en donker, precies waar ik dol op ben. Deze gloss heeft dezelfde substantie en geur en brengt dus ook prima aan.
Ik heb wel het gevoel dat deze wat intenser oogt. Ik vind deze ook erg mooi.
Hier onder zie je hoe de kleuren er uit zien op mijn lippen.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Lekkere frisse kleurtjes met een medium dekking.
Ze kosten 2,39 en zijn momenteel te koop bij Het Kruidvat & Trekpleister.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !