Instafood #2

Vandaag weer een korte uitleg en foto's die ik op Instagram heb geplaatst.


Op dinsdag nam ik mij de tijd om lekker te ontbijten en te lunchen. Als ontbijt nam ik een cracker met pompoen hummus en at ik er wat fruit bij.



Als lunch wat couscous salade, stukjes kaas & nog een cracker met pompoen hummus.  






Voor het avond eten at ik de rest van de couscous salade en maakte ik er citroen kip bij van Jamie Oliver.
Een echte aanrader !

Ik at het de volgende dag ook koud met wat veldsla


Voor het ontbijt at ik wat fruit en een cracker met roomkaas met komkommer en dille.




Op woensdag avond at ik patat bij mijn vader en at ik later nog yoghurt met fruit en noten.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !