Mini mini-malisme update Augustus.


Er is eigenlijk al een paar weken geen update meer geweest omdat er niks viel up te daten.  Ik heb namelijk weinig verkocht of weggedaan maar ben juist wezen shoppen. 


Wel heb ik enkele van mijn doelen gehaald en er zelfs overheen gegaan. 


foto van Engelina Graepler.

Parfum: Ik had het doel om voor 15 november een parfum op te maken ongeacht de grootte van het flesje. Ik heb er deze maand echter 2 opgemaakt van 20 ml. En ik maak eigenlijk nooit luchtjes op dus dat is al vooruitgang.


Douchegel : Dat heb ik niet helemaal meer bijgehouden maar ik heb sowieso 13 full size en 5 mini's opgemaakt.
Ik heb al een hele lade leeg in mijn badkamer ondanks mijn shoppingspree bij de DM.

Make-up : Zo'n 25 lip producten hebben mijn stash verlaten en er zijn daar zo'n 6 voor bijgekomen.

Lipbalsem : Daar is er nog steeds geen 1 van op gegaan. Wel eentje voor de helft die te oud was en welke ik weg moet gaan doen.

foto van Engelina Graepler.


Opgemaakt deze maand :  Niet eens alles staat op onderstaande foto maar ik heb echt enorm veel opgemaakt en dat is ook minimaliseren toch ?!

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !