NOTD : Essence Cubanita LE ''Bienvenida a palm beach''


Dit nieuwe lakje van Essence sprak me erg aan want wonder boven wonder dit kleurtje had ik nog niet in mijn stash.Door de vrolijke verpakking kon ik het lakje dan ook niet laten liggen en ging hij mee naar huis.  Op het flesje staat dat een basecoat wenselijk is ( zo'n witte neem ik aan) maar de lak dekt met een enkel laagje zonder dus die stap sloeg ik over. De lak glanst lekker zoals beloofd en droogt ook snel.

foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.

De lakjes zijn tijdelijk te koop voor 1,99 per stuk bij Het Kruidvat & Trekpleister.

Reacties

JoyceElise zei…
Wat eeb prachtig kleurtje! En t flesje is ook erg leuk! Heb al teveel nagellak, maar krijg de neiging om naar Kruidvat te rennen Haha 🙈Zag nog meer dingen uit deze collectie! De roze variant is ook mega cute!
Engelina zei…
Ik heb ook te veel nagellak maar vond deze super leuk. Hij zit nu overigens zonder base en topcoat op mijn nagels sinds maandag en hij begint nu pas te chippen op 1 nagel.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !