Opgemaakt # week 33 # augustus 2017 28 + producten ? whole lotta crap !

Holy moly, na het opgemaakt geweld van vorige week had ik niet verwacht mijn mandje weer zo snel gevuld te krijgen.


De douchegel van Yves Rocher stond er al een tijdje en was bijna leeg. Met twee dagen heb ik deze dan ook op gemaakt.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte een haarmaskertje op met argan olie.

foto van Engelina Graepler.

Deze douchegel van het melkmeisje gebruikte ik vooral als handzeep op het einde. De substantie vond ik niet fijn als douchegel.


foto van Engelina Graepler.

Deze marshmallow mini van treacle moon is helaas op.
Ik hoop dat ik een keer de full size kan aanschaffen.


foto van Engelina Graepler.

Nog meer waxmelts !


foto van Engelina Graepler.

En weer een pakje wattenschijfjes.


foto van Engelina Graepler.

Deze deo kocht ik Muller en ruikt heerlijk. Hier zou ik zeker een nieuwe bus van willen hebben.

foto van Engelina Graepler.


Deze FA douchegel was prima in gebruik maar ik heb hem grotendeels als handzeep gebruikt. Ik vond de geur niet zo bijzonder en zo kon ik hem toch wat sneller opmaken.

foto van Engelina Graepler.

Aangezien ik erg tevreden was over de wash out van de Action gooide ik er weer een verpakking in. Helaas zijn ze in ons filiaal momenteel op maar ik heb er nog eentje liggen. De kleur is een soort rose gold in mijn haar en vervaagd mooi en snel terug naar mijn eigen kleur.

foto van Engelina Graepler.

Voor mijn nieuwe rubriek maakte ik dit lipmasker op wat ik je absoluut afraad als je een gevoelige huid hebt.
Mijn lippen zwollen op en het was echt geen pretje.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte voor dezelfde rubriek ook dit handmasker van de HEMA op welke ik ook niet opnieuw koop.


foto van Engelina Graepler.

Het oogmasker zat in een bluxbox en vind ik niet fijn. Hij brand namelijk onder mijn ogen.


foto van Engelina Graepler.

En ik maakte ook een haar masker sachet van de Action op. Ook voor de nieuwe rubriek. Hier was ik trouwens erg content over.


foto van Engelina Graepler.

Deze lipgloss van Catrice in de kleur Marry Berry was groot favoriet en helaas is hij nu dan ook echt op. Langs de randen schrapen ga ik niet doen want hij ruikt ook niet meer lekker. Ik kreeg hem een paar jaar terug voor mijn verjaardag en dit is 1 van de weinige lip producten die ik echt opgemaakt heb.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte de vanille cookie handcream van Essence op uit de kerst collectie van vorig jaar. Prima spul en ik heb nog een  tube liggen in deze geur.

foto van Engelina Graepler.


Van Vogue maakte ik deze douchegel op maar ik vond hem niet erg bijzonder.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een flinke pot bodybutter  op van Ziaja.  Ik ben grote fan van dit merk en deze butter was ook heerlijk.

foto van Engelina Graepler.

Er ging een shampoo tube bijna leeg. Ik vond de substantie niet fijn dus het laatste restje liet ik zitten.

foto van Engelina Graepler.

En ik gebruikte een sample van Glamglow, als ik rijk was had ik deze full size gekocht want damn, deze maakte mijn huid super soft.

foto van Engelina Graepler.

Uiteraard gingen er weer waxmelts op. Ik heb er meer gebruik dan op de foto staan maar niet elke melt heeft een verpakking.

foto van Engelina Graepler.

Van botanical choice maakte ik eyepads op.

foto van Engelina Graepler.


En van de Action een verpakking wattenschijfjes.

foto van Engelina Graepler.

Verder maakte ik nog een haarmaskertje op die ik kocht bij de Edeka en eentje van Balea die echt heerlijk rook.

foto van Engelina Graepler.

En nog een lip product van Catrice. Deze is niet leeg maar ook over datum.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !