Review : Bioré skincare zuivering soda poeder,gel en combo strips.

Bioré richt zich op de oorzaak van veel huid problemen, namelijk verstopte poriën. Ik verdiep mij steeds meer in skin care en dan met name het reinigen van mijn huid dus schafte ik een tijdje terug de neus strips aan van dit voor mij toen nog onbekende merk. Ik was zeer tevreden over dit product.  Een paar weken geleden was er opeens een win actie met deze producten via het Kruidvat en ik besloot mee te doen. 

foto van Engelina Graepler.


Ik kreeg een pakketje opgestuurd met de zuivering soda producten en een pakje met combo poriën strips. Ik schoof mijn huidige reiniging producten eventjes aan de kant en zette deze producten meteen in mijn badkamer.  Als deze review online komt heb ik de producten een week lang getest omdat ik vind dat ik er dan pas echt een mening over kan geven.
Ik heb een droge huid maar mijn kin wil nog wel eens vet worden in de zomer.  Ik ben heel erg benieuwt wat de scrub en de combo strips voor mij gaan doen.
De producten zitten in een fijne en duidelijke verpakking.
Je weet meteen wat er in zit en de beschrijving is ook helder.



foto van Engelina Graepler.

De reiniging gel ging als eerste in de test. Ik droeg primer,blush,highlighter , concealer en een poeder.
De gel reinigde mijn gezicht zacht maar zeker effectief.
Normaal gesproken ga ik na gebruik van een gel nog even over mijn gezicht heen met micellair water maar dit was overbodig. Mijn gezicht was super schoon.


foto van Engelina Graepler.

Vervolgens pakte ik een beetje van de poeder scrub, wreef dit in mijn handen tot er een lichte schuim ontstond en ging hiermee over mijn gezicht. Het poeder voelde heel fijn aan en is ontzettend zuinig in gebruik, hier kom ik wel een tijdje mee vooruit .

Vervolgens gebruikte ik een combo strip op mijn voorhoofd en ik kan je vertellen dat dit de beste porie strip is die ik tot nu toe heb getest. Ook de meest pijnlijke trouwens, dus ik denk dat ik het maar bij mijn neus en kin houdt met deze producten. Daar kan ik deze strips wat beter hebben.

foto van Engelina Graepler.

Ik ben erg verrast door de werking van deze producten. Ook omdat mijn huid best gevoelig is en ik snel allergische reacties krijg .  Bioré krijgt het voor elkaar om producten te creëren die echt goed je poriën reinigen zonder te irriteren, en je huid toch lekker zacht achter te laten.  Dat ik na gebruik geen micellair water nodig heb is een extra plus punt . Zoals gezegd zijn de producten zuinig in gebruik maar mochten ze opraken zal ik deze zeker opnieuw aanschaffen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !