Shoplog DM Augustus 2017

Het was een erg vreemd iets, maar mijn shampoo's waren bijna op. De enigen die ik nog had staan kreeg ik een keer gratis bij een bestelling en helaas vind mijn hoofdhuid deze niet lief. In plaats van meteen naar de dure middeltjes te grijpen besloot ik om naar de DM te gaan. Daar hebben ze namelijk de perfecte shampoo voor de gevoelige hoofdhuid zonder siliconen voor slechts 50 cent ! En tja, als je er dan toch bent kun je net zo goed gaan shoppen voor andere leuke goodies.

foto van Engelina Graepler.


In eerste instantie zocht ik meteen naar de ''born to be lazy'' collectie met een luiaard print. Helaas waren de maskertjes en lipbalsems al op. Wel vond ik nog de douchegels ( die ik ook meenam voor anderen) de bodylotion en wattenschijfjes. Ik vind het de geur van aardbeien ijs hebben.  Shampoo's zijn ook altijd een must have ! 




Verder kocht ik bij Muller ook nog wat unicorn douchegels en de unicorn droogshampoo van Colab. Verder ging ik nog voor wat hebbe dingetjes , handzeep en schuim lotions.
Van bilou kocht ik de schuim lotion in de aanbieding. Hier heb ik de doucheschuim al van en deze ruikt heerlijk.

Ik kocht ook nog wat make-up items. Essence is in Duitsland altijd zo'n 20 cent goedkoper. Als je wat meer wilt kopen scheelt je dat uiteindelijk wel een lipstick ;)

foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !