#instafood 4



In dit artikel laat ik jullie zien welk eten ik op instagram geplaatst heb. 

Op donderdag had ik een ontbijtje met rijstwafels.
Eentje met pompoen hummus en eentje met aardbeitjes en chocopasta.

Als avond eten de dag ervoor had ik pasta van de Aldi



Op zondag at ik bulgur,kikkererwten met kip,honing geiten kaas en punt paprika. 
Als toetje griekse yoghurt met appel,aardbei en een halve balisto.



Oeps ! Weer pasta, ik at eerder deze week bij mijn moeder mee en daar was heerlijke macaroni. Alleen vergat ik de foto te delen dus klopt de volgorde eventjes niet.
Als ontbijtje maakte ik voor het eerst overnight oats. 



En dan iets wat ik heerlijk vind maar al zeker een half jaar niet gehad heb. Gebakken ei met kaas op wit tijgerbrood. Vanwege mijn suiker eet ik eigenlijk vrij weinig brood maar dit was wel heel erg lekker voor een keertje.




Als avond eten had ik vrijwel hetzelfde als gisteren, bulgur met kip enzo. Alleen had ik er nu ook een stuk avocado bij en minder geitenkaas.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !