Opgemaakt # week 38 # September 2017

Vandaag laat ik weer zien wat ik de afgelopen week heb opgemaakt.

Dit maskertje zat laatst bij een  tijdschrift en ik ben er eigenlijk best wel  tevreden over, ik wil hier een potje van!
De andere maskers waren ruk overigens.


foto van Engelina Graepler.

Nog een masker, het charcoal masker van de Action, helaas alweer bijna de laatste, deze vind ik erg fijn maar niet meer te koop.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook eens wat samples op. Van greendland deze showergel sachets welke ik als handzeep gebruikte aangezien me niet met 8 ml ga wassen. De geuren waren lekker en de producten waren zacht voor de huid.
De dagcrème van Ziaja voelde ook prettig aan.



foto van Engelina Graepler.

En een stinkende bodybalm die waarschijnlijk over de datum is ,dus weg ermee.

foto van Engelina Graepler.


Er ging ook een heel fijne budget shampoo leeg van de Aldi welke ik zeker opnieuw ga kopen. Hij kost slechts 89 cent en ik vind het oprecht 1 van de fijnste shampoo's ooit.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook een douchegel op,deze keer eentje van FA.

Een frisse zachte geur die ik al meerdere keren opnieuw heb aangeschaft.

foto van Engelina Graepler.


Er ging ook weer een handzeep leeg, eentje van Balea welke heel erg schuimde, deze stond in de badkamer.


foto van Engelina Graepler.
Wat? alweer een handzeep? Deze stond al eeuwen in de keuken en is nu ook leeg !


foto van Engelina Graepler.

Een mini guhl shampootje..


foto van Engelina Graepler.

Nog meer samples, en een haar maskertje.


foto van Engelina Graepler.

Een mini deo van odorex, ik ben lekker bezig met mini's opmaken deze week.



foto van Engelina Graepler.


Ik gebruikte ook nog enkele neus strips waardoor dit doosje nu ook leeg is .

foto van Engelina Graepler.

En ik nam ook weer een matcha masker in gebruik, de laatste. Ze zijn trouwens ook in NL te koop maar voor bijna het dubbele van de prijs.


foto van Engelina Graepler.

Een mini mango douchegel deze zat een keer in een bluxbox

foto van Engelina Graepler.

Deze cleansing cream zat ook een keer in een beautybox.
Ik vond hem niet fijn aanvoelen en vies ruiken. Wel deed hij prima zijn werk en is hij dus leeg.

foto van Engelina Graepler.


Dit haarmasker van Ziaja was in 1 woord geweldig !
Deze ga ik zeker vaker aanschaffen.

foto van Engelina Graepler.


Deze twee lip producten zijn toch echt over de datum. Ik heb deze producten al ruim 4 jaar en al 2 jaar niet meer aangeraakt. oeps.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste een Palmolive showergel die ik een paar keer douchegel heb leeg geknepen omdat ik hem niet fijn vond.
Hij schuimde zeer slecht en de geur was niet mijn ding.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !