Opgemaakt #week 39 # september 2017


Deze opgemaakt versie zal favoriete producten bevatten welke ik helaas niet meer kan gaan gebruiken omdat ik allergisch blijk voor salicylate benzyl en salicyl zuur.

( hoesten,uitslag,hoofdpijn ect.. ) Ik heb al veel producten weggegeven en ik zal er ook nog een aantal verkopen.

Maar dan begrijpen jullie ook waarom er bepaalde dingen weggaan of niet meer voorkomen in dit artikel.

foto van Engelina Graepler.


Voor de laatste keer.. anti roos shampoo van Balea.
Helaas moet ik op zoek naar een vervanger.

foto van Engelina Graepler.

En ook voor de laatste keer, een conditioner van Dove.
Hierdoor kwam ik er achter dat ik allergisch ben voor salicylate. ( de oorzaak van roos )

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte twee verpakkingen haarverf op want ik ging weer voor bruin !

foto van Engelina Graepler.

Deze deo roller is verre van op maar ook hier zit dat stofje in.  Uit hygiënisch oogpunt kan ik deze niet weggeven.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte een geurkaars van de Action op en een waxmelt van Waxxies .

foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook een sheet masker op van de Wibra.
Prima maskertje.


foto van Engelina Graepler.

En nog een ander maskertje uit Duitsland, ik vond deze niet fijn.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook nog een tube colorista shampoo bijna leeg.Maar ook deze kan ik niet meer gebruiken.

foto van Engelina Graepler.

Een sample van Yves Rocher parfum, ruikt lekker..
( en yes is deze sample zit dat stofje niet )


foto van Engelina Graepler.

En als laatste 2 mascara's.  De roze vond ik fijn de zwarte zwaar knudde voor die prijs.
foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !