Review: Essence Coast n chill velvet matte liquid lipsticks


De herfst collectie van Essence kwam uit ! Ik wilde stiekem alles meenemen omdat ik alle producten tof vind maar dat kan ik me niet elke maand veroorloven ;) Dus ik koos voor de paars bruine velvet matte liquid lipstick, 2 lakjes en de nude lipstick.

foto van Engelina Graepler.

 De lipstick voelt super zacht aan op je lippen en droogt al snel matte op. Hij blijft zo'n 4 uur goed zitten en dan begint hij af te slijten. Helaas slijt hij niet op een mooie manier waardoor je achterblijft met lelijke lip randen dus hem op tijd bij werken ( wat prima gaat overigens! ) is geen overbodige luxe. 


foto van Engelina Graepler.

Ik vind dit ook helemaal niet erg met een budget lipstick die echt fijn is en prima blijft zitten uit zichzelf. Hier onder zie je de swatches. Wel moet ik zeggen dat de nude versie veel mooier aanbrengt.  Hier onder de nude en de bruine versie op mijn lippen.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.


De donkere versie blijft van mijn lippen glijden. Beter gebruik ik hier een lipliner bij in de toekomst.
Hij kost ongeveer 2,50 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !