Review : NYX lala lipstick

Toen ik laatst in Duitsland was zag ik in de DM ook NYX schappen. Ik wilde al een tijdje een nieuwe lipstick van dit merk en ging voor deze bruin/paarse kleur.

foto van Engelina Graepler.


 De lipstick ruikt een beetje naar kokos makronen maar ik vind het niet storend. Dat de lipstick in een goedkope iets te ruime huls zit vind ik wel storend,maar geen reden om hem niet te kopen.


foto van Engelina Graepler.


 De formule is namelijk heerlijk romig maar zonder van je lippen te glijden en de pigmentatie is geweldig.

Mijn lippen voelen zacht aan en de lipstick geeft een mooie glans. 

foto van Engelina Graepler.

Ik heb ongeveer 3,00 voor deze lipstick betaald. Eerder liet ik me ontevreden uit over deze lipstick lijn maar dit kleurtje is een topper. In Nederland betaal je volgens mij rond de 4 of 5 euro voor deze lipstick en ze zijn online verkrijgbaar bij Douglas. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !