FOTD - Mermaid Bos nimf


''Er was eens een zeemeermin die er van droomde om een unicorn te zijn, helaas kreeg ze geen mooie hoorn toen ze haar eerste stappen op het land kon zetten, maar kreeg ze vleugels.Al snel keerde ze terug naar de zee maar haar staart groeide nooit terug. Ze was gedoemd te leven als een bos nimf in het water.

Op mijn nieuwe pagina Engie's vind je meer info over deze look. Hier loopt momenteel ook een kleine win actie ! 


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.



Zoals ik van de week al vermeldde gaf ik zaterdag een Halloween party, echter kwam mijn unicorn hoorn niet op tijd binnen waardoor ik besloot mijn make-up aan te passen.  Het werd een mermaid bos nimf.

foto van Engelina Graepler.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !