Opgemaakt #week 41 # oktober 2017 Veel Balea !

Ook deze week heb ik weer enkele producten opgemaakt. Deze keer niet zo veel omdat ik vooral kleine verpakkingen heb opgemaakt. 

foto van Engelina Graepler.



Ik kocht deze showerfoam bij de HEMA voor een review en ik ben er best positief over. Alleen is het flesje van 75 ml na 4 keer gebruiken al leeg. Toch ga ik hem denk ik wel opnieuw kopen.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook weer een slimmatic eyebrow pencil van Catrice op. Ik doe hier hooguit 2 weken mee en dat vind ik eigenlijk echt zonde.  Maar dit is tot nu toe de enige budget pencil die precies mijn kleur is.  Helaas niet makkelijk verkrijgbaar maar ik ga er zeker weer naar op zoek.

foto van Engelina Graepler.

Van Balea maakte ik een mini conditioner op. Deze ging in 1 keer leeg. Heerlijke geur, fijne werking.



foto van Engelina Graepler.

De sachet met een haarkuur, ook van Balea is ook leeg gegaan. Een heel fijn product.


foto van Engelina Graepler.


Ja zeker, nog een Balea mini, de vanille cocos douchegel welke ik ook nog in het groot heb staan. Fijne geur.


foto van Engelina Graepler.

Een mini tandpasta van Sensodyne, mijn favoriete merk.


foto van Engelina Graepler.

cool pads voor onder je ogen. Ik zweer bij deze.


foto van Engelina Graepler.


Ik gooi ook een oude lipgloss weg. En maakte nog wat waxmelts op maar bewaarde alleen deze.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.



Nog een haar kuur van Balea ! Deze koop ik telkens opnieuw.


foto van Engelina Graepler.

En als laatste een blikje crème ook van Balea.
foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !