Review: Balea lemon & buttermilk showercream.


Balea heeft altijd heerlijke douchegels en toen ik hoorde dat ze van mijn favoriete geur ook een douche cream hadden uitgebracht vlogen er geheel per ongeluk meteen een stuk of 6 in mijn winkel mandje ;) .

foto van Engelina Graepler.



De verpakking ziet er vrolijk uit en je weet ook meteen om welke geur het gaat. Zoals altijd kost een fles 55 cent en hiervoor heb je 300 ml. Een heel vriendelijk prijsje dus.

foto van Engelina Graepler.

De geur is heerlijk zoet maar toch ook zuur en ik ben er helemaal gek op. Nu het weer wat kouder is kan ik wel iets meer verzorging gebruiken en dan grijp ik al snel naar een cream of foam.

foto van Engelina Graepler.

 Deze cream laat mijn huid ook nog eens zacht achter door de moisture formule en mijn badkamer en huid ruiken nog een tijdje lekker subtiel naar deze geur.
Ik ben er weer blij mee en kan weer eventjes vooruit .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !