Review : HEMA showerfoam en whipped bodybutter.


Ik was eigenlijk bij de HEMA voor Halloween feesthoedjes maar kon het niet laten om even langs de beauty afdeling te gaan.  Ik vond daar allerlei nieuwe producten en geuren zonder salicylzuur dus nam ik twee producten uit twee lijnen meer naar huis.



De showerfoam komt uit het busje als een soort gel dat je zelf moet opschuimen. In principe is het product hierdoor zuinig in gebruik maar ik hou van lekker veel schuim.
De geur is bloemig, volgens mij is het een geur die de HEMA eerder heeft uitgebracht.



foto van Engelina Graepler.

 Het schuim voelt fijn aan op mijn huid en is lekker stevig en dik. Mijn huid voelt ook niet droog aan naderhand, iets dat ik nog wel eens heb met douche producten.  Het enige nadeel is dat ''sparkling sensation'' alleen in een 75 ml bus te koop is.  Ik doe hier hooguit 4 keer mee zoals met alle kleine showerfoams.
Verder ben ik helemaal tevreden.  De verpakking is leuk, het schuim komt er uit als gel waardoor je niks verspild en de dop ook schoon blijft, de geur is heerlijk maar niet overdreven zoet en mijn huid voelt fijn aan .



foto van Engelina Graepler.


Afgelopen zomer bracht HEMA al een whipped showercream uit . Dit kende ik eigenlijk alleen van Wat Maakt Je Mooi en nu lag het gewoon bij de HEMA. Helaas bleek ik daar al snel allergisch voor en aangezien ze bij #wmjm ongeveer hetzelfde kosten bestel ik ze gewoon weer daar...


foto van Engelina Graepler.

Maar nu heeft de HEMA ook een whipped bodybutter uitgebracht voor slechts 2,50 !  Ik begin door mijn voorraadje fluffy bodybutters heen te raken en het duurt nog even voordat ik kan bestellen dus nam ik deze vrolijk uitziende bodycream mee van HEMA .  Deze heeft een wat zoetere geur en ziet er uit als een luchtige pudding. Dit product bevat geen salicyl zuur en dan ben ik al helemaal tevreden.  Hij is super zacht voor de huid en trekt in. Hele fijne producten dus ,en voor fijne prijzen ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !