Review : Kruidvat Wisdom of India showermilk & bodymilk spray


Kruidvat besloot dat het tijd was voor vernieuwing en dumpte hun donkergroene frisse lijn en in plaats daarvan brachten ze deze mintgroene lijn naar de schappen.

De producten bevatten geen salicyl zuur en dan maak je mij al meteen gelukkig.


foto van Engelina Graepler.

Ik koos voor de bodymilk spray en een showermilk met de geur van witte lotus en sesam olie. Het is een winterse geur vind ik, een beetje zacht en melk achtig maar ook lekker zoet. Ik vind de geur in ieder geval lekker.

foto van Engelina Graepler.

De showermilk heeft de substantie van een dikke yoghurt en dit vind ik erg prettig. Hij schuimt prima en maakt mijn huid lekker zacht.
 Je hebt maar een klein beetje nodig  en dat is een extra plus punt. Ik ga namelijk snel door douche gels heen en dan is 2,99 voor een weekje plezier een beetje prijzig. Maar deze gaat al veel langer mee en is nog niet leeg.

foto van Engelina Graepler.

De bodymilk spray is niet water dun maar wel dun genoeg om gemakkelijk te kunnen doseren. 1 spuitje is genoeg per lichaamsdeel.  Ik gebruik de spray voornamelijk voor mijn handen en ellebogen omdat hij zo licht is en snel intrekt.
Hij is niet super verzorgend maar dit verwacht ik ook niet van een bodymilk. Ik dacht dat deze ook 2,99 koste.

foto van Engelina Graepler.

Ik ben tevreden over deze producten omdat ze mijn huid niet irriteren,vriendelijk geprijsd zijn en ook nog eens heerlijk ruiken. De vormgeving is leuk en het is makkelijk verkrijgbaar bij Het Kruidvat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !