Action 10 euro challenge/shoplog


Ik start vandaag met een nieuwe rubriek : De 10 euro challenge! De bedoeling is om voor een tientje zo veel mogelijk leuke en handige dingen te shoppen bij een winkel na keuze. ( Je haalt dus gewoon dingen die je nodig hebt, je geeft geen onnodig geld uit ) Deze maand koos ik voor de Action. 

foto van Engelina Graepler.


Ik had nog een verjaardag kaart nodig (0,49) Zag een leuk leesboek  ( 1,84)  en zocht nog naar een agenda  (0,88).

foto van Engelina Graepler.

Energydrink is altijd goed en ik ging voor de variant van de action en nam er meteen 2 mee ( 0,35 per stuk)

foto van Engelina Graepler.

Mijn kat is dol op speeltjes maar is er ook snel op uit gekeken of hij sloopt ze. Aangezien hij super verwend is koop ik met regelmaat nieuwe dingen voor hem. Deze knuffel die knispert kost slechts ( 0,99) !
Hij is meteen goedgekeurd.

foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.
Bij The Endless Weekend zag ik deze grappige hand sanitizer sprays en zij waren er redelijk positief over dus nam ik deze ook mee !  ( 0,99 )  #youtubemademebuyit

foto van Engelina Graepler.

Als klein kerst cadeautje kocht ik deze kerstman kaars. Ik weet dat die persoon mijn blog niet leest dus veilig om te plaatsen. (0,99)  En ik kocht een setje fineliners want pennen heb je nooit genoeg. (0,79) 

foto van Engelina Graepler.

Ik kocht ook nog vuilnis zakken  ( 1,59)  & een placemat (0,99)

foto van Engelina Graepler.

In totaal kwam ik net niet op 10 euro uit .
Voor dit bedrag heb ik handige huishoudelijke dingen, een kerst cadeautje, een leuk kaartje, een fijn lees boek en speelgoed voor mijn kat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !