Black Friday haul 2017


Altijd handig als je een week voor Black Friday jarig bent!

Ik kocht dit jaar weer wat leuke dingen voor mooie prijsjes!





Ik kocht 6 make-up items bij Kruidvat en rekende 12,00 af ipv 24,00 . Normaal kost alleen 1 palette al 9,99 dus ik ben helemaal happy.( nagellak remover niet op de foto)

foto van Engelina Graepler.

Bij de DM kocht ik de black friday box voor 5,00.
Er zaten 5 producten in de box waarvan 1 product al een tientje waard was. Reken uit je winst!

foto van Engelina Graepler.

Deze advent kalender kostte 14,95, zonder korting maar wel lekker voordelig! Ik laat enkele items zien.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !