Review : Action ! Timeless Delight limited edition

De Action heeft twee nieuwe verzorging lijnen in haar assortiment. De producten zonder salicyl zuur nam ik mee naar huis om aan jullie te laten zien.

foto van Engelina Graepler.


 Het is een frisse zeep geur met een vleugje musk dat wel wat van het bekende Alien parfum weg heeft.  Ik nam de showerfoam, de showerscrub peeling en een zee zout scrub mee.
Er was ook nog een bodylotion, maar ik heb nog zat smeersels liggen ;)


foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

De showerfoam is heel luchtig en voelt zijdezacht aan op je huid. De verpakking ziet er uit als de kerst editie van Rituals van vorig jaar.  Het product voelt luxe aan en zo ziet het er ook uit . Toch betaalde ik slechts 1,44 voor deze foam!

foto van Engelina Graepler.


De scrub ruikt het zelfde, en ziet er ook al zo leuk uit .
De scrub zelf is heel fijn maar hij doet zijn werk zeker wel.
Er blijft een olie achtig laagje achte op je huid.
Ook dit product kostte 1,44 en ik ben fan ! 

foto van Engelina Graepler.


Er was ook nog een shower scrub peeling. Deze zit in een doorzichtige flacon en er zit een soort olie geur doorheen.
Ik weet niet precies hoe ik het moet uit leggen, maar dit product ruikt een tikje anders. Nog iets meer naar Alien eigenlijk. Dit product schuimt heerlijk en de peeling is net iets grover als de scrub. Mijn huid voelt na gebruik super zacht en de geur ruik je nog een lange tijd.
Ook voor dit product betaalde ik 1,44.

foto van Engelina Graepler.

Ben je op zoek naar een leuk kerst cadeautje, of misschien als verwennerij voor jezelf, dan zijn deze producten van de Action zeker aan te raden. De werking is goed, de geur fantastisch en de prijsjes zijn klein.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !