Review : BALEA no drama lama duschegel & tuchmaske


Ik was bij de DM en in snel trein vaart ging ik er doorheen omdat ik eigenlijk alleen voor de black friday box & de advent kalender kwam. Toch kon ik het niet laten om ook een douchegel van de no drama lama limited edition mee te nemen en de sheet mask ging ook mee naar huis. De douchegel kostte maar 55 cent en de sheet mask  95 cent.

foto van Engelina Graepler.



De producten zien er heerlijk kerstig uit en ruiken naar appel taart.

foto van Engelina Graepler.


De douchegel is heel erg zoet, hier moet je maar van houden! Hij ruikt naar kruidige appeltaart met een hintje kaneel vind ik zelf. De substantie is prettig en de werking is zoals ik gewend ben van Balea, hij doet wat hij moet doen en laat mijn huid zacht aanvoelen. Of ik me hier voor altijd wil gaan wassen? Nee, de geur ben ik waarschijnlijk na december al weer zat. Maar hij is dan gelukkig ook limited edition.


foto van Engelina Graepler.

Over het masker kan ik kort zijn,binnen 1 minuut brandde mijn huid als een gek en de volgende dag zat mijn gezicht onder de pukkels. Een no-go voor mij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !