Opgemaakt # week 1 # Januari 2018


Dit is alweer het eerste opgemaakt artikel van 2018 !

Er komt een artikel online als er 3 of meer producten zijn opgeraakt. Ik maak niet meer elke week heel veel op omdat mijn collectie al een stuk geslonken is :)

foto van Engelina Graepler.




Ik maakte deze neus strips op van de HEMA.
Dit zijn de beste die ik tot nu toe heb getest.

foto van Engelina Graepler.


Van Balea heb ik een mini reiniging gel op gemaakt. Ik heb er ongeveer 15 x gebruik van kunnen maken en dat is aardig veel voor zo'n mini tubetje. Deze zat bij de advent kalender en is helaas niet los te koop denk ik.

foto van Engelina Graepler.

Er ging van Treacle moon een mini regen/munt douchegel op. Een heerlijke frisse geur ! Hier heb ik nog ergens een full size van staan maar deze bewaar ik voor de zomer .

foto van Engelina Graepler.

En mijn laatste haar maskertje van Balea heb ik op gemaakt.

foto van Engelina Graepler.

Deze oogpads koop ik elke maand opnieuw en zijn erg fijn.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte een balea maskertje op met een fijne geur.
Verbetering van mijn huid merkte ik echter niet.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook nog een Alien waxmelt op, de laatste.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !