Review : Catch n shine hand & bodycream review.


Bij het Kruidvat is er sinds enige tijd het merk catch n shine verkrijgbaar. Om de zoveel weken is er een nieuw product te koop en het assortiment word dan weer verwisseld. De producten zijn dus limited edition dus wees er snel bij.
Helaas was onze Kruidvat een beetje laat met dit merk te introduceren dus dit is dan ook mijn eerste product van dit merk.

foto van Engelina Graepler.

Het gaat hier om een parabeen vrije hand & bodycream.
Ik ben al vrij snel allergisch voor chemisch spul maar ik kan alvast verklappen dat ik met dit product geen huid irritaties heb ondervonden ook al bevat dit product parfum.

Het product zit in een schattige verpakking en is verkrijgbaar in drie varianten.Zo was er bijvoorbeeld ook een panda beertje te verkrijgen. Er zit onder andere aloë vera , shea butter & soja olie in deze crème en vooral de aloë vera zorgt er voor dat de crème lekker fris ruikt.
Het potje bevat 30 ml en je betaald er 2,50 voor .

foto van Engelina Graepler.

De crème smeert gemakkelijk uit en trekt snel in zonder een vettig laagje achter te laten. Mijn huid voelt naderhand lekker zacht en gevoed aan.
Dit product is zeker aan te raden maar wees er snel bij, voor je het weet zijn deze schattige potjes weer uit de schappen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !