Opgemaakt #week 5 # Februari 2018

Ook deze week zijn er weer producten opgeraakt.

foto van Engelina Graepler.




Deze Hair milk van Nivea blijft een fijne shampoo.
Heerlijk dik spul dat mijn haar goed verzorgd.


foto van Engelina Graepler.

Balea had een winterse douchegel uitgebracht en hij is leeg! Prima werking, vind de geur niet zo bijzonder.


foto van Engelina Graepler.


Ik maakte ook een haarverf op van Syoss.

foto van Engelina Graepler.

Ik ben dol op treacle moon en deze met marshmallow geur is een van mijn favoriete lijnen. Ik heb er gelukkig ook nog een full size fles van.


foto van Engelina Graepler.

Een prima 1 minuut masker van Kruidvat.


foto van Engelina Graepler.

Een verschrikkelijke sheetmask van Essence welke mijn huid er haast af leek te branden. Geen succes.


foto van Engelina Graepler.

Ik ben echt dol op deze fluffy body butter van Wat Maakt Je Mooi. Helaas heeft dit fijne merk sinds kort een prijs verhoging ingevoerd waardoor ik hem niet opnieuw bestel.


foto van Engelina Graepler.



Er ging een geurkaars op van Airwick, deze kocht ik al vaker opnieuw bij de Action.

foto van Engelina Graepler.

En ik maakte twee verpakkingen op met oogpads.
Deze werken echt prettig.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !