Opgemaakt #week 6 # Februari 2018

Er is weer wat op gegaan hoor.


foto van Engelina Graepler.


Ik maakte een watermeloen handzeep van Balea op.
Deze heb ik al vaker opnieuw gekocht en ga ik ook deze zomer weer opnieuw kopen.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook een heerlijk ruikende conditioner op.
Helaas is hij niet zuinig in gebruik en was hij binnen 2 weken ook leeg. Ik kocht hem in de aanbieding, maar ik ga geen 8 euro neer leggen voor een nieuwe fles.
Das Expensive ..

foto van Engelina Graepler.

Het zoveelste wenkbrauw potlood van Catrice is op!
Ik heb alweer een nieuwe in gebruik welke ik als back-up had liggen. 


foto van Engelina Graepler.

En er ging weer een verpakking oog pads doorheen.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !