Opgemaakt #week 7 # Februari 2018

Er is weer een hoop opgegaan en mijn collectie begint zo langzamerhand een stuk te slinken aangezien ik ook bijna niks bij koop. 

foto van Engelina Graepler.

Deze nagellak van Essence was bijna leeg maar helaas is het laatste beetje uitgedroogd. Ik vond het een leuk lakje.
foto van Engelina Graepler.

Deze mascara heb ik maar een enkele keer gebruikt maar heb een hekel aan waterproof mascara. 

foto van Engelina Graepler.

Er ging een douchegel op van Balea en deze was heerlijk. Ik gok dat dit de winter collectie van 2016 was. 

foto van Engelina Graepler.

En van de ''penny'' supermarkt ging deze vanille/amandel douchegel op. Ook deze was lekker. Ik heb ze beiden lekker royaal gebruikt want de geur en werking was prettig.

foto van Engelina Graepler.

De inmiddels bekende op mijn blog : wash in - wash out shampoo van Kruidvat. Dit keer in rich red om de groene toon uit mijn bruine haar te halen.
foto van Engelina Graepler.

Dit is al een heel oude lipscrub van watmaaktjemooi en deze rook niet meer goed. 

foto van Engelina Graepler.
De haarmilk producten van Nivea zijn in Duitsland altijd goedkoper dus koop ik ze meestal daar. Deze spoeling was bedoeld voor fijn haar maar voor mijn aardig dikke haar werkte hij ook heel prettig.
foto van Engelina Graepler.


En jazeker, nog een haar product.  Een shampoo van Tony & Guy welke prima was maar niet bijzonder.  

foto van Engelina Graepler.

2 fijne geur kaarsjes van de Primark! De geuren waren niet erg sterk maar de glaasjes stonden erg leuk.

foto van Engelina Graepler.


Van het Kruidvat maakte ik ook een haar masker op. Deze zou ik wel overwegen om opnieuw te kopen, hij rook erg lekker .

foto van Engelina Graepler.

En als laatste een pakje neus strips.  Deze koop ik altijd bij de Action. 


foto van Engelina Graepler.


En dat was het weer voor deze week !
Wat heb jij opgemaakt ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !