Review : Action face masks oxygen & relax


De Action heeft sinds kort maskertjes in een tube te koop.

Een ''relax'' en een ''oxygen'' versie. Vaak ben ik allergisch voor dit soort maskertjes maar door deze werd ik blij verrast.





De ''oxygen'' variant is een dikke witte crème en erg mild voor de huid met een zachte geur. Hij word niet keihard en is gemakkelijk te verwijderen. Het feit dat hij in een tube zit in plaats van een potje is ook nog eens een stuk hygiënischer.
De opening is niet te groot of te klein waardoor je gemakkelijk kunt doseren. Na gebruik voelt mijn huid lekker zacht aan.




De relax variant is een soort groene klei en voelt lekker fris aan op de huid, de geur is ook bij deze variant weer prima.
Deze is gemakkelijk uit te smeren en wordt wel hard op je gezicht. Ondanks dat deze wel opdroogt kun je hem gemakkelijk afspoelen zonder te hard te hoeven boenen.
Ik ben fan !


Hier onder zie je de ingrediënten lijst.
Er zit wel parfum in maar ik heb er gek genoeg geen last van terwijl ik echt heel snel reageer op maskertjes.



Voor ongeveer 1,50 heb je al een tube, maar volgens mij waren ze zelfs nog iets goedkoper.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !