Opgemaakt #Week 13 # Deel 2 # Maart 2018

Dit is het laatste of een na laatste artikel dat online komt voordat ik volgende week woensdag ga verhuizen! Ik probeerde nog snel wat bijna lege flessen op te maken zodat ik deze niet hoef mee te slepen.
Ik weet niet wanneer ik weer internet ga hebben maar probeer zo snel mogelijk weer artikelen te plaatsen.


Ik hou echt van deze geur douchegel. De douchegel is van Balea. Deze is wel heel erg jelly waardoor hij binnen een week al leeg was maar gelukkig heb ik nog backups.

foto van Engelina Graepler.

Deze conditioner is ook van Balea. Dit is het goedkopere antwoord op de loving blends lijn van Garnier.
Deze ruikt heerlijk naar cocos zonder chemisch te zijn.
Bovendien is hij siliconen vrij. Ook deze had ik binnen een week al leeg, maar ik heb gewoon veel conditioner nodig  en deze flesjes zijn niet erg groot. Ook hier heb ik nog enkele back ups van.


foto van Engelina Graepler.

Van Garnier maakte ik een shampoo op die in een box zat. Ik zou hem nooit zelf uitgezocht hebben maar ik vond hem super fijn. Als ik hem in Nederland ergens vind koop ik hem zeker.

foto van Engelina Graepler.


Ik maakte nog een fijne handcrème van Vichy op.

foto van Engelina Graepler.

Ook gingen er charcoal strips op van Kruidvat eigen merk.

foto van Engelina Graepler.

Van Balea gebruikte ik een haarmasker.


foto van Engelina Graepler.

En als laatste een douchegel van FA. De geur is heerlijk.
Ik gebruikte hem wel gedeeltelijk als handzeep omdat hij bijna op was en ik geen restjes wil mee verhuizen.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !