Opgemaakt #week9 # Maart 2018

Er zijn weer dingen opgegaan ! 

foto van Engelina Graepler.


Een fijne conditioner van Elvive welke ik zeker weer een keer opnieuw koop. Al jaren een favoriet van mij.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een shampoo op van Balea speciaal voor bruin haar. Ik heb niet echt het idee dat deze ervoor zorgde dat mijn haar kleur beter bleef zitten.


foto van Engelina Graepler.

Nog een favorietje : Deze frisse deodorant van Dove. Ik ben op enkele producten na allergisch voor Dove maar deze is een all time favorite .


foto van Engelina Graepler.

Verder maakte ik enkele geur kaarsen op.
Prima maar niet echt bijzonder verder. 


foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.


En als laatste een mini Balea face scrub uit de adventskalender. 

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !