Opgemaakt + weggegooid week #11 #Maart 2018 DEEL 1 !

Ja zeker, er zijn weer een hoop dingen opgegaan of weggegooid. 


Ik maakte een Balea douchegel op , ik gebruikte hem als handzeep omdat de geur mij eigenlijk tegenstond.
foto van Engelina Graepler.


Deze mini douchegel van Vogue ruikt heerlijk , maar droogt mijn huid uit dus gebruikte ik ook deze als handzeep.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook weer under eyepads op.

foto van Engelina Graepler.

Deze heerlijke showersmoothie met de geur brown sugar & Fig is van Wat Maakt Je Mooi en ik vind het oprecht jammer dat deze op is .

foto van Engelina Graepler.

Deze geur kaars ging ook op , van Brise dacht ik.

foto van Engelina Graepler.


En een mini eye serum van Vichy.

foto van Engelina Graepler.

Onderstaande producten zijn oud, of hoef ik niet meer.
De producten in tubes zijn over datum en half leeg of bijna leeg.

foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.


Ik deel het opgemaakt artikel van deze week op in tweeën omdat het anders wel een erg lang artikel wordt.
Vrijdag komt deel 2 online . 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !