Review : Dove showermousse coconut oil / argan oil


Ik weet nog dat mijn moeder vroeger altijd van die shower mousse kocht van Dove met de originele geur. Zo heel af en toe mochten wij hem ook gebruiken en wat voelden wij ons luxueus als klein kind. De afgelopen jaren heeft de shower mousse zijn tocht terug gemaakt en doen meerdere merken mee aan deze trend maar die van Dove was nergens meer te vinden.Tot nu ! Er zijn maar liefst 3 versies verkrijgbaar en al is de originele er niet bij, de geuren zijn heerlijk.

Ik koos voor de cocos versie omdat ik zeker weet dat ik hier niet allergisch voor ben en kocht hem ook nog eens met 50% korting bij het Kruidvat. En later was ik bij de Real in Bocholt en ontdekte dat de argan olie ook Safe was en daar hebben ze een vaste prijs van maar 2,50 ! Dus die ging ook mee.



 Wat een leuke verpakking zeg ! Je ziet meteen dat het om de geur cocos gaat of om argan olie en de vormgeving is mooi strak.
Er zit een test strip op de dop zodat je de geur kunt testen en deze komt echt overeen met de geur van het schuim zelf.
Het schuim is gemakkelijk te doseren door de handige spuit dop en is heerlijk vol en dik.  Het laat zich gemakkelijk over je lichaam verdelen zonder dat het meteen van je lichaam valt en je een hoop product verspilt. Ik heb een vrij droge huid en reageer snel op producten, maar van dit product werd mijn huid lekker zacht. Ook duurde het een stuk langer voordat mijn huid weer wat trekkerig aanvoelde en dat is voor mij een heel groot pluspunt. Extra pluspunt : Je badkamer en je huis geuren nog heerlijk een tijdje na.



Prijs kwaliteit verhouding : Het product kost 6,99. Het is het de prijs wel waard maar ik zou er zelf nooit dat bedrag voor betalen. Er zijn namelijk goedkopere producten die net zo fijn werken, en een mousse maak je sneller op dan een showergel. Met 50% korting zit je op 3,50 en zou ik hem wel vaker aanschaffen. Al vind ik het wel vreemd dat het prijs verschil tussen Nederland en Duitsland zo veel is waar deze mousse slechts 2,50 kost ! Daar hebben ze trouwens de cocos versie niet. Desalniettemin is het product fijn, de geuren niet super chemisch en is het ook nog eens gemakkelijk verkrijgbaar. Ik ben blij met het herintroduceren van de shower mousse  ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !